Акватех. Мережа хімчисток.
ЗАДАЧА: розробити комунікаційну та креативну ідею просування мережі хімчисток у social media. У межах просування розповісти про особливості з догляду за одягом, поділитися лайфхаками чистоти, розповісти про те, як одяг проводить час у хімчистці. Збільшити лояльність клієнтів, знизити кількість негативу, сформувати репутацію і приводи для відвідування.
РІШЕННЯ: за багато років роботи Акватех став віддушиною для міських жителів. Послугами хімчистки користуються ті, хто цінує свій час, а для одягу вибирають найкращий догляд. Бездоганний догляд, при якому одяг відчуває себе, як на відпочинку, став основою креативної ідеї. SPA Акватех – місце, в якому одяг відпочиває та дає відпочити вам.
РОБОТА АГЕНТСТВА: комунікаційна стратегія, креативна ідея, контент-планування, копірайтинг і візуальний контент, оформлення сторінок, реклама в social media , репутаційний менеджмент, модерація сторінки, розробка та супровід активацій.
Сподобався проєкт?