Panfri. Виробник снеків.
ЗАДАЧА: розробити дизайн-концепцію упаковки для грінок і сухариків.
РІШЕННЯ: місія Panfri – довести, що швидкий перекус може бути смачним і корисним. Цінність бренда – турбота про здоров'я споживачів, тому використовуються натуральні продукти та спеції, інноваційні технології, впроваджується контроль якості на кожному етапі виробництва снеків. Ми транслювали цінність бренда креативно, впливаючи на позитивні емоції. З основних смакових інгредієнтів і снека ми створили веселих персонажів, які ведуть забавні діалоги. Основна ідея упаковки Panfri – показати, що можна водночас боротися з голодом і нудьгою.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка концепції упаковки, створення персонажа, креативний копірайтинг.
Сподобався проєкт?