презентація яка включає аналіз конкурентів, 2 креативні ідеї рекламної кампанії на прикладі 3 носіїв
Bento. Суші-бар.
Були часи, коли суші були екзотикою, загадковою і маловідомою стравою. Але зізнатися в тому, що ти не знаєш про традиційну японську їжу – не комільфо. Як дати відчути гостям впевненість при замовленні?
ЗАДАЧА: розробити дизайн меню нового суші-бару.

РІШЕННЯ: наочне зображення складових суші у вигляді інфографіки допомагає гостям закладу вибрати страву залежно від уподобань. Ви не просто читаєте, що ж за рибка всередині, а ще й надихаєтеся зовнішнім виглядом цих страв. Адже недарма з'явився вираз «їсти очима».

РОБОТА АГЕНТСТВА: дизайн-концепція меню, верстання.








Що входить:
Наша команда:
стратегічний маркетолог, діджитал маркетолог, аналітик ринку
Час:
від 10 - 30 робочих днів
Результат:
аналітичний звіт, висновки, рекомендації
від 65000₴
інші роботи