Послуги
Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Таргетована реклама – важлива частина просування в соціальних мережах. Вона дозволяє показувати оголошення вашим потенційним клієнтам, спонукаючи їх до покупки.
Для реклами ми використовуємо дії залежно від цілей кампанії. Вона може бути налаштована на охоплення, знання, підписку, пробну покупку, перехід на сайт або інтерактив. Взаємодія користувачів, їх зворотна реакція дозволяє аналізувати тенденцію, складати портрет покупця, удосконалювати налаштування таргетування та ще більше розповідати й показувати оголошення людям, яким це може бути цікаво.